Rabu, 02 Mei 2018

Sempurnaku, kamu..

Diposting oleh baitiamel di 5/02/2018 05:06:00 AM

Semula ku berfikir, semua kisah cinta yang pernah ku lewati sebelum nya adalah yang terindah, lalu adalagi yang baru kemudian menjadi yang terindah yang baru lagi sampai seterusnya hingga ku memutuskan untuk tetap sendiri..
semula ku berfikir, semua patah hatiku adalah yang paling patah dari patah patah yang lain dari patah yang dirasakan wanita lainnya sampai akhirnya hatiku membatu untuk merasakan patah lagi..
semula ku berfikir, naif ku sudah hilang ketika aku merasa aku sudah berhasil berpindah hati ke hati lainnya lalu kemudian lelaki terakhirku datang..
Lelaki tersempurna yang pernah aku temui, meski orang bilang manusia gada yang sempurna,bagiku dialah sempurnaku yang sesungguhnya..
lelaki yang sama sekali tidak pernah terfikirkan olehku tentang kebaikan hati nya kelembutan perhatiannya dan kedamaian jiwanya,
disini aku menemukan bahagiaku,  bahagia yang dulu ku fikir aku sudah meraihnya bahagia yang dulu ku fikir adalah kebahagiaan yang paling bahagia, ternyata itu hanya bahagia semu.. bahagia yang tidak nyata..
terimakasih sudah membangunkanku, terima kasih sudah membuatku sadar dan menemukan titik awal kehidupanku..
Ternyata memang takdir Allah selalu indah, bahkan menjadi pendampingmu adalah takdir terindah kedua yang sebenarnya setelah aku dilahirkan sebagai bungsu dikeluargaku..

0 komentar:

Posting Komentar

Create your own Animation
 

baitiamel.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review